112. GREIDER PRESENTERAR – DEN NYA TUBEN FÖR GENMANIPULERAD KAVIAR!

Tycker inte ni också att det är lite…spooky
med genmanipulerad mat?

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

16 responses to “112. GREIDER PRESENTERAR – DEN NYA TUBEN FÖR GENMANIPULERAD KAVIAR!

  • puppe

    Med facit i hand kan man ju tycka att Nevrosidyn, PCB och asbest åxå va bra i några år.Är skeptisk till varför man skall behöva ändra redan bra grejjor.m.v.h

  • Dan G

    Håller med!Det är typiskt mig att säga nej till allting! Jag ska absolut försöka att vara himla mycket mer jättepositiv i alla tider! Det lovar jag!

  • Rose-Marie

    Ja det är otäckt….att ta en dutt av den där tuben med Kalles gör en säkerligen nervös ;)Kram

  • Dan G

    Ja, man testade en tub på en stackars råtta i ett experiment. Det visade sig att efter en vecka hade den förvandlats till en…sko. Tror jag visst att det var, tror jag.Ha det bra!

  • Kari

    Jovifft ere! Få här kommer alla ftora och fmå fe ut i framtiden,famt tänka lika knöggligt. Om vi kommer att vara kapabla till enf det…om regeringen,Buff o alla andra jubelidioter får fortfätta fom de gör idag.Förbafkat ockfå,det här med framtänderna.Fiiiit!/Kram å gonatt.

  • uno

    Gengångare, jojo. Strålande tider, härliga tider. Majssol strålar. och allt annat, kram

  • Boa, giftfri och kramgo

    Håller helt med. I Afrika tvingas bönderna köpa genmanipulerat utsäde, SJUKA VÄRLD, för att storföretagen tjänar stora pengar på det, medan de afrikanska bönderna bara blir fattigare. Jag vill bara skrika rakt ut!

  • Boa, giftfri och kramgo

    För övrigt, jag borde genast ha skrivit upp ditt mobilnummer, nu letar jag febrilt bland kommentarerna.

  • Marianne

    Det där med råtta + genmanipulerad kaviar = sko låter som ett vinstgivande koncept. I rätt miljö (betyder i det här fallet miljö med många råttor)och med en laddning kaviartuber skulle man kunna göra sig en bra hacka samt en saneringsinsats i samhällets tjänst. Nu är väl bara frågan om det finns vänsterråttor och högerråttor.

  • Dan

    Apselut rätt Marianne!En affärsidé minsann! Som ALLA vet behöver jag alla affärsidéer jag kan få!Man kan inte bara göra sig en hacka – man kan även göra sig en macka..på egen risk då förstås.Vänsterråttor eller högerråttor? Det enda jag vet är att det finns vänster- och högerskor! I en av Martin Widmarks böcker om Nelly Rapp är det en figur som Nelly tycker är väldigt konstig. Men hon kan inte riktigt sätta fingret på varför? Sen upptäcker hon det: Han har två vänsterfötter!!!Tjohej.

  • Kari

    Boa här ovan skriver om giftigt utsäde vi skickar till Afrika. Jag har bloggat om DDT-sprutande utfattiga bomullsplockare i Indien (har träffat dem själv). Deras gift kommer från EU som harstora lager kvar o gör sej en rejäl hacka på det genom att sälja det till 3e världen. Att plockarna sen dör vid 35 bekymrar inte giftlagerägarna…huvudsaken de får MONEY och blir av med skiten. Förresten,varför stod det MP:s i vartenda gathörn igår vid rusningen? Åkte taxi till sjukan o kunde inte veva ner rutan o fråga,blev aldrig läge…är det månne min gamla bloggserie som börjar realisera sej. Den skrev jag på min gamla blogg 10/9-06 t.o.m 10/12-06 ungefär. Det mesta jag skrev där stämmer skrämmande väl in med vad som händer just nu. Om det fortsätter stämma får nog vänsterbloggare,BRIS-barn,KRIS-vuxna,fackliga ledare, vänsterjournalister etc passa sej j-ligt noga,hmpf!!!/Kram

  • Dan

    Jag har vid 42-års ålder äntligen börjat köpa ekologiska bananer kontinuerligt.That´s a start!Kari…vad som helst kan hända.Ha det bra!

  • Nea

    genmanipulerad kalle.jasså.ska kolla min iac-affär…om dom händer med eller…du dan.innan jag nu fegar ur och ångrar mej:sista helgen i mars to 29-lö 31, är det poetry slam-tävling i borås i kulturhusets vävarsal.har för mej att du bor åt det hållet, men kan ju ha missuppfattat det iofs.iaf ska undertecknad delta.jomenvisst.har hunnit ångra mej 1000×1000 ggr men jag ska klara av det.ska hälsa på en (blogg)väninna i borås så jag har en som kommer att heja på mej.OM nu inte du kommer dit…?du verkar ju vara en vänlig man så du skulle säkert inte skratta ut mej…inte öppet i alla fall. ; )så.då vet du.skulle vara trevligt.vi kanske ses???!

  • Dan

    Det låter kul!Fre-lö kan jag ev. komma loss!Jag vill också vara med!Berätta mer. Har du varit med förut?Använd min ruskiga hotmailadress ovan!

  • Nea

    ”iac-affär?””händer med?”hmmm…skriver jag med nån slags kodning eller…?ica och hänger med ska det ju vara.basta… ; )

Vad tycker DU?

