54. GREIDER – GÖRAN HÄGGLUND OCH TANDVÅRDSREFORMEN

Till alla er som väntar på tandvårdsreformen!
Jag vill bara säga
att den hade jag TOTALT glömt bort!
Vi har ju haft fullt upp med att montera ner
både det ena och det andra och gud så roligt
DET har varit!
Men gott folk! Glöm ej bort –
det finns pulvermos
och riktigt riktigt god puré på barnmatsavdelningen.
That´s all for now, folks!

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

2 responses to “54. GREIDER – GÖRAN HÄGGLUND OCH TANDVÅRDSREFORMEN

  • trollhare

    Inser du hur kontraproduktivt det är att sätta in en bild på Göran och samtidigt prata om tänder? Varje gång jag ser honom kommer jag ett steg närmare både sprickor pga att jag biter ihop och försöker hindra mig från att säga något elakt, och samtidigt riaskerar jag frätskador eftersom han får mig att kräkas…

  • Dan

    Bästa Trollhare.Du har helt rätt!Dan

Vad tycker DU?

